• 0480 - 200 88
  • kontakt@webit.se

Intranät & personal-handbok

Bygg upp ert intranät /  digitala arbetshandbok och samla företagets dokument på ett ställe

 

Personalhandbok / Informationsträd

Vårt intranät skapas som ett informationsträd med Rubriker och underrubriker. Till varje rubrik lägger ni in informationstext, kopplar dokument och eventuella externa länkar.

Allt innehåll är rollbaserat så ni kan styra vilka som har behörighet till innehåll och dokument!

Dokument

Ladda upp dokument i RiktaTid som behöver vara tillgängliga på kontoret, bland assistenter och brukare.

Nyhetsflöde

Skapa nyheter i RiktaTid där ni styr flödet till de roller som berörs av dem.

 

Senaste nyheterna - RiktaTid

RiktaTid

Nå ut med viktig företagsinformation snabbt.

  • 14 mar 2020
Använd intranätet i RiktaTid för att nå ut hur ert företag hanterar krisen kring Corona viruset.
img
RiktaTid

RiktaTid Budget

  • 07 mar 2020
Med vår budgetmodul får ni koll på vad det personliga assistansen kommer kosta utifrån den personal, omkonstnader och schema ni tänkt er
img
RiktaTid

RiktaTid Intranät

  • 15 nov 2019
Bygg upp ert egna intranät i RiktaTid och skapa er personalhandbok med riktlinjer, policys, dokumenthantering mm mm. Enkelt och tillgängligt för alla i företaget.